Segmentul Electro - IT&C Înregistrează un boom pe final de an 2013: 626 milioane de euro, creștere de 11%

530 ori
<b>Segmentul Electro - IT&C Înregistrează un boom pe final de an 2013: 626 milioane de euro, creștere de 11%</b>Poate că s-a terminat deja cu acea criză omniprezenta din 2009 încoace, de vreme ce vânzările de produse electro și IT&C au crescut spectaculos în trimestrul 4 al anului trecut. Acest trimestru a fost cel mai bun din ultimii 5 ani, se pare. &nbsp;...

Poate că s-a terminat deja cu acea criză omniprezenta din 2009 încoace, de vreme ce vânzările de produse electro și IT&C au crescut spectaculos în trimestrul 4 al anului trecut. Acest trimestru a fost cel mai bun din ultimii 5 ani, se pare.

Vânzările în ultimele 3 luni din 2013 au crescut cu aproape 11%, ajungând la 626 milioane de euro în acest segment de produse. Informația vine dintr-un studiu Temax realizat de compania GfK. Toată piața IT și electro a crescut, în afară de două game de produse: aparate foto și imprimante. Vânzările de electrocasnice mari au crescut cu 5.3% la final de 2013, în vreme ce electrocasnicele mici au crescut cu aproape 10%, iar IT-ul cu 1.6%.

Produsele din zona telecom, echipamente de birou și consumabile au crescut la rândul lor. Televizoarele, telefoanele și tabletele au împins de la spate întregul segment IT, provocând acest boom neașteptat. Marii câștigători sunt retailerii, dar și producătorii de terminale mobile de ultima generație, care au stârnit interesul publicului, de vreme ce în ziua de azi oricine își permite să cumpere o tabletă.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×