Xiaomi anunță rezultatele financiare din trimestrul 2 2021: creștere în zona smartphone, locul întâi în Europa, salt de 98% venituri IoT/lifestyle

1.318 ori
<b>Xiaomi anunță rezultatele financiare din trimestrul 2 2021: creștere în zona smartphone, locul întâi în Europa, salt de 98% venituri IoT/lifestyle</b>Xiaomi Corporation a anunţat pe 25 august rezultatele financiare pe trimestrul 2 al anului 2021. E vorba despre rezultatele consolidate până la data de 30 iunie 2021. Astfel, în al doilea trimestru din 2021 compania a înregistrat

Xiaomi Corporation a anunţat pe 25 august rezultatele financiare pe trimestrul 2 al anului 2021. E vorba despre rezultatele consolidate până la data de 30 iunie 2021. Astfel, în al doilea trimestru din 2021 compania a înregistrat venituri totale de 11.52 miliarde de euro, cu o creştere anuală de 64%. Avem şi alte detalii importante mai jos.

Trebuie spus şi ca Xiaomi vine după o perioadă excelentă, ocupând acum locul întâi pe piaţa smartphone în Europa şi în iunie 2021 fiind locul întâi global, în fata Samsung şi Apple. Proful ajustat net pentru trimestrul 2 din 2021 este de 830 de milioane de euro, o creştere faţă de T2 2020 cu 87.4%. 

Livrările globale de telefoane inteligente au urcat compania pe locul al doilea în topul producătorilor smartphone, iar Xiaomi s-a poziţionat ca brand premium pe piaţa smartphone. Veniturile generate doar de telefoanele inteligente au fost de 7.75 miliarde de euro, o creştere de 86.8% faţă de T2 2020. Conform Canalys, livrările globale de telefoane inteligente Xiaomi au fost locul al doilea global, cu o cotă de piaţă de 16.7%. 

În China continentală, Xiaomi a crescut la o cotă de 16.8% de la 10.3% în T2 2020, iar acum e pe locul 3. Printre produsele care au avut succes în prima parte a anului se număra seria Xiaomi Mi 11, noul Mix FOLD, iar pe 10 august apărea un produs next gen, MIX 4, cu camera ascunsă sub ecran. Livrările globale ale telefoanelor cu preţuri de vânzare de listă de 300 de euro sau mai mult au depăşit 12 milioane de unităţi, faţă de cele 10 milioane din T2 2020. Brandul Redmi ajungea până la 30 aprilie 2021 la o performanţă: peste 200 de milioane de unităţi Redmi Note vândute. 

Şi segmentul de produse Internet of Things a mers bine, cu venituri în creştere cu 35.9%, la 2.72 miliarde de euro. Livrările globale de televizoare au depăşit 2.5 milioane de unităţi, iar produsele IoT şi lifestyle au crescut ca venituri cu 93.8% de la un an la altul. Aici sunt incluse braţări inteligente, scutere, televizoare şi altele.

În Europa compania ocupă acum locul întâi pe piaţa smartphone, cu o cotă de piaţă de 28.5% în trimestrul 2 din 2021. În iulie 2021 grupul Xiaomi a pornit lucrările la fabrica inteligentă Changping, care va produce 10 milioane de telefoane inteligente premium pe an şi va fi automatizată. 

Mesajul Xiaomi Corporation:

“În al doilea trimestru din 2021, strategia noastră de bază ‘Smartphone x AIoT’ a continuat să ne sprijine performanțele remarcabile. Privind spre viitor, vom continua să punem în aplicare strategia noastră dual-brand, vom stimula investițiile în tehnologie avansată, vom recruta și vom promova talentele și vom dezvolta capabilitățile canalelor, ne vom îmbunătăți ofertele de telefoane inteligente premium și vom îmbunătăți experiența utilizatorului. De asemenea, vom rămâne dedicați strategiei noastre de bază ‘Smartphone x AIoT’ și vom face totul pentru a duce inovația mai departe în tehnologiile sofisticate și de ultimă generație din toate categoriile de produse. Vom continua să îmbunătățim conectivitatea dintre telefoanele noastre inteligente și produsele IoT pentru a oferi o experiență de utilizare perfectă în întreaga gamă și a aduce o viață mai bună pentru întreaga lume.”

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×