Astăzi aflăm detalii despre cea mai nouă inițiativă Telekom România și anume proiectul "Sună Moșu" prin care operatorul le oferă celor mici ocazia de purta o discuție cu Moș Crăciun prin apel video. Suntem informați că acest program urmează promisiunea brandului Telekom de a folosi tehnologia pentru a face bine și de a nu lăsa pe nimeni în urmă, chiar și acum în această perioadă de pandemie în care totul s-a schimbat.
Telekom spune că această campanie readuce copiilor bucuria întâlnirii cu Moș Crăciun de Sărbători, având în același timp și o componentă specială, aceea de a-i ajuta pe vârstnicii care aveau această meserie și care datorită contextului actual nu o mai pot practica. Pentru a susține aceste două cauze și respectând condițiile distanțării sociale și ale siguranței și sănătății, Telekom vine cu acest proiect "Sună Moșu".
Programul este de tip Work from Home pentru mai mulți Moș Crăciun, fiind angajați vârstnici care în alți ani au îmbrăcat haina moșului și care acum au rămas fără ocupație. Păriniții care doresc să le ofere copiilor o experiență inedită (întâlnire online prin apel video cu Moș Crăciun) în perioada 18-24 decembrie se pot programa pe site-ul sunamosu.ro și alege o dată și oră, în limita locurilor disponibile.
După ce această programare online este efectuată, urmează realizarea rezervării prin trimiterea unui SMS cu tarif normal la numărul 1206 cu textul MOSCRACIUN, urmată de primirea unui SMS taxabil (cost de 1 euro + TVA). Suma rezultată din SMS-uri va fi donată de Telekom Fundației Regale Margareta a României, pentru a contribui la programele dedicate ajutorării vârstnicilor. Cei care vor să doneze și nu doresc o întâlnire cu Moșu, pot dona direct 2 euro către fundație trimițând SMS cu textul SINGUR la numărul 8844.
Mai multe detalii despre campania Sună Moșu găsiți aici!