Orange România anunţă rezultatele financiare pe trimestrul întâi 2019: 265 de milioane de euro, creştere pentru Orange Home TV, serviciile fixe

344 ori
<b>Orange România anunţă rezultatele financiare pe trimestrul întâi 2019: 265 de milioane de euro, creştere pentru Orange Home TV, serviciile fixe</b>Orange România a anunţat rezultatele financiare pe trimestrul întâi al acestui an, perioada cuprinsă între 1 ianuarie şi 31 martie 2019. În această perioadă, operatorul a generat o cifră de afaceri de 265 de milioane de euro

Orange România a anunţat rezultatele financiare pe trimestrul întâi al acestui an, perioada cuprinsă între 1 ianuarie şi 31 martie 2019. În această perioadă, operatorul a generat o cifră de afaceri de 265 de milioane de euro, cu 2% mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Scăderea s-a petrecut pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă şi scăderea vânzărilor de echipamente. Avem şi alte detalii mai jos.

Operatorul avea pe 31 martie 2019 un număr total de clienţi de 10.693.300 de clienţi, cu 2.3% mai mult decât în trimestrul întâi din 2018. Serviciile fixe au primis un boost, aşa că la final de martie, serviciul Orange Home TV ajungea la 519.000 de clienţi, cu 24% mai mulţi decât în T1 2018. Serviciile fixe broadband aveau 303.600 clienţi, cu 44.6% mai mulţi decât în aceeaşi perioadă din 2018.

Investițiile în infrastructură au continuat, oferindu-se acces la conectivitate 4G+ în 432 de localităţi şi oraşe, acoperind un total de 439.000 de locuitori. La nivel de 4G este acoperită 96.9% din populaţia ţării, plus 100% din cea urbană. A crescut şi consumul de date mobile cu nu mai puţin de 50% în T1 2019 faţă de T1 2018.

În ianuarie 2019, Orange lansa tehnologia HD Voice Plus, cu o experienţă superioară pentru apelurile 4G folosind o gamă de frecvenţe audio dublă faţă de apelul 4G clasic. Cât despre celelalte servicii, Orange Money introducea cardurile de debit Visa contactless la final de martie 2019, fie ele fizice sau virtuale. Era suportată şi plata via NFC şi plata cu ceasul Fitbit sau Garmin.

Serviciul a ajuns la 135.000 de clienţi pe 31 martie 2019, cu 44% mai mult decât în 2018. Tot la început de an Orange lansa Live Objects, o platformă Internet of Things care gestionează dispozitivele interconectate. În martie Orange devenea primul operator din România care oferă acces la tehnologia eSIM.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×