Deja nu mai este un secret faptul că vânzările de tablete au scăzut constant în ultimul timp, un raport marca IDC dezvăluind acest lucru chiar acum câteva zile. Cu toate acestea, producătorii de tablete nu renunță, ci mai degrabă își îndreaptă atenția către modele dezvoltate cu un scop principal în minte.
Potrivit unui studiu realizat de către DigiTimes, majoritatea producătorilor de tablete de pe piață au început dezvoltarea de terminale adresate unor nevoi specifice ale clienților. Printre acestea se numără modele de gaming cum este cazul tabletei Predator 8 dezvăluită de către Acer, sau device-uri destinate celor mici, ca și Samsung Galaxy Tab 3 Kids.
Totodată, pe piață există cerere și pentru tabletele de tip rugged, cât și pentru cele axate pe productivitate, device-uri ce rulează Windows 10 și vin la pachet cu suita de aplicații Office: Excel, Word, Powerpoint, OneNote, și desigur Word. Comparativ cu anul trecut, vânzările de tablete au scăzut cu 15%, ajungându-se la un număr total de 51.88 milioane terminale livrate în trimestrul 3.