Odată cu situația referitoare la numărul de smartphone-uri livrate în cel de-al 3-lea trimestrul al acestui an, cei de la IDC dezvăluie astăzi și câte tablete au fost vândute în perioada iulie - septembrie 2015. După cum era de așteptat, tabletele nu mai sunt la mare căutare, iar acest lucru se poate vedea și în tabelul de mai sus.
Pe piața tabletelor până și cei de la Apple înregistrează scăderi, numărul de modele vândute în acest trimestru fiind de 9.9 milioane unități, cifră cu 19.7% mai mică față de cela 12.3 milioane tablete vândute în aceeași perioada a anului trecut. O depreciere a vânzărilor se poate observa și în tabăra Samsung, producător ce a vândut cu 1.7 milioane de tablete mai puțin.
Creșteri întâlnim în cazul unor companii ca și Lenovo (+ 0.9%), respectiv Huawei, companie ce a livrat anul acesta 1.8 milioane de tablete, cu 1.1 milioane de unități mai mult față de același trimestru din 2014 (creștere de 147.9%).
La nivel global, piața de tablete a suferit o depreciere de 12.6%, fiind livrate cu 7 milioane de tablete mai puțin față de anul trecut.