În cazul în care sunteți abonat la serviciile TV Telekom România atunci ați remarcat cu siguranță eliminarea canalelor din portofoliul Discovery din grila de programe. Anunțul cu privire la decizia luată de către operatorul magenta era făcut chiar pe finalul anului trecut, mai precis pe data de 27 decembrie atunci când aflam că programele Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC și Travel Channel urmau a fi eliminate din grilă.
Deși acesta părea a fi rezultatul unor negocieri eșuate între cele două părți, iată că de fapt lucrurile sunt mai interesante de atât. Cele două companii de față au început a-și aduce acuze în mediul online, mai ales pe rețeaua de socializare Facebook cu privire la modul în care s-au desfășurat negocierile.
Avem pentru început postarea citată mai sus prin care Discovery România se adresează abonaților Telekom și prin care scoate la iveală că deși a depus toate eforturile de a încheia un nou acord cu Telekom, nu s-a ajuns la o soluție comună. Pe de altă parte operatorul Telekom România susține că Discovery a început o campanie publică injustă împotriva sa și că nu își asumă partea de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor.
Din postarea-răspuns pe care o puteți găsi aici, Telekom acuză grupul Discovery pentru lansarea unei campanii publice de învinovățire în exclusivitate Telekom România pentru încheierea parteneriatului. Operatorul magenta susține că a fost întotdeauna flexibil și deschis pe parcursul negocierilor și erau șanse mari ca parteneriatul să continue dacă și grupul Discovery era la fel de deschis pe parcursul discuțiilor.
Ar fi existat eforturi repetate ale Telekom de a reînnoi contractul, dar în situația în care condițiile cele noi impuse ar fi fost acceptate se ajungea la o creștere a prețurilor abonamentelor plătite de către clienți.Telekom România solicită astfel grupului Discovery să înceteze campania împotriva sa și să își asume partea de responsabilitate.
Este greu de spus când vor înceta aceste atacuri din mediul online, dar un strop de adevăr se află la mijloc. Aparent ar fi existat și unele sondaje Telekom prin care abonații erau întrebați dacă doresc păstrarea canalelor Discovery în grilă. Ar fi interesant de aflat și cu ce sumă ar fi crescut abonamentele dacă se acceptau noile condiții și dacă abonații erau de acord cu majorarea sau nu.