Telekom România începe anul cu un anunţ de majorare a tarifelor sale. E vorba despre preţurile aplicate pentru serviciile operatorului şi care intră în vigoare de pe 1 martie 2020. Telekom subliniază că îşi propune să ofere cele mai bune servicii la cele mai competitive preţuri, iar asta aduce şi ajustări de tarife.
Operatorul afirmă că au crescut costurile legate de furnizarea serviciilor de comunicaţii şi trebuie că întreg business-ul să aibă o viabilitate economică. Compania va modifica deci condiţiile de furnizare a serviciilor de comunicare electronică. Aflaţi că pentru clienţii rezidenţiali preţul fiecărui serviciu fix (Internet, TV, voce) şi preţul fiecărui abonament mobil va creşte cu 2 lei de la 1 martie 2020 (TVA inclus). Toţi clienţii rezidenţiali vor fi anunţaţi cu privire la această majorare prin notificări şi canale de informare electronice.
Ajustarea nu se aplică şi la preţurile pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. În plus, nu se aplică serviciilor de telefonie fixă, dacă acestea sunt singurele contractate de la operator. Telekom România precizează şi că are aproape 8 milioane de contracte retail şi corporate şi motivează creşterea de preţuri prin "constrângeri macroeconomice şi afaceri". 2 lei poate că nu sună mult, dar la nivelul a milioane de clienţi se simte pentru o companie.
Încă aşteptăm să vedem cum va evolua Telekom România, între posibilitatea de achiziţie de către un grup străin, o firmă locală, spargerea companiei în bucăţi pentru preluare şi etern incertă licitaţie 5G. Mai aşteptăm să vedem şi cum se termină investigaţia cu privire la acele contracte falsificate.