În 2020 debuta Huawei Ads, o platformă de publicitate pentru telefonia mobilă. Astăzi aflăm că platforma își schimba numele, devenind Petal Ads. Această mișcare marchează un nou capitol de creștere pentru platforma publicitară aflată într-un plin proces de dezvoltare. Schimbarea vine întrucât platforma și-a mărit de 9 ori rețeaua de agenții de publicitate și de 4 ori rețeaua de editori, față de debutul din 2020. Detalii avem mai jos.
E de așteptat ca Petal Ads să crească cu aceeași sumă în 2023, întrucât Huawei pune în valoare prețurile competitive și portofoliul. Platforma va continua să funcționeze într-un ecosistem care interconectează 730 de milioane de utilizatori activi de dispozitive Huawei în fiecare lună și va pune un accent puternic pe direcționarea contextuală alimentată de inteligență artificială (AI).
Huawei urmărește creșterea pe termen lung a parteneriatelor, a siguranței și a transparenței oferite de marcă. Astfel, compania va pune accentul în acest an pe domenii cheie de interes pentru platformă. Sharon Ren, Head of Romania Ecosystem Development & Operations în cadrul Huawei Consumer Business Group, a declarat:
„Petal Ads este un element cheie de business, iar platforma noastră colaborează în mod direct atât cu clienți, companii sau mărci, cât și cu agenții de publicitate. Ne dorim să creștem din ce în ce mai mult în acest segment de business care se află în continuă dezvoltare, având ca principale surse de trafic telefoanele Huawei și AppGallery.
Anul 2023 pare un an promițător având în vedere faptul că avem deja parteneri certificați aici, în România, care colaborează cu noi, ca de exemplu Canopy, Moloso, Mavericks și Sense8 Digital Technology, iar această listă este într-o continuă creștere.”
Acest rebranding semnalează evoluția platformei de publicitate care servește comportamentul clienților aflat în schimbare, nu doar pe dispozitivele Huawei, ci pe toate dispozitivele. Serviciul operează pe propriul trafic de calitate și pe date care acoperă întreg canalul utilizatorului Huawei. În plus, platforma își extinde și piața pentru a ajunge la date de la terți, un factor cheie pentru care în prezent atrage zilnic 4 miliarde de solicitări.
Petal Ads poziționează inovația în centrul planului de dezvoltare, la fel ca toate produsele Petal. În ultimii ani, au folosit progresele tehnice din domeniul mobile bazate pe inteligența artificială, servicii bazate pe locație și instrumente creative de editare pentru a oferi mai multe opțiuni și capabilități deschise pentru piața europeană.
Principiile de bază care ghidează dezvoltarea reclamelor Petal Ads sunt:
- Încrederea care include construirea de experiențe publicitare folosind date primare pentru a se potrivi nevoilor clienților, în timp ce partenerii câștigă din rezultate eficiente;
- Inovație, ceea ce înseamnă combinarea capacității hardware cu tehnologiile AI și cloud;
- Creștere, unde se pune accent pe oferirea de oportunități de monetizare pentru editori și soluții de publicitate durabile pentru afaceri.
Petal Ads cooperează în prezent cu peste 60 de agenții certificate la nivel global, iar o treime au sediul în Europa. Printre acestea regăsim nume precum Canopy, Mavericks și Sense8 Digital Technology, aflate în România. Petal Ads este, de asemenea, un membru de top al asociațiilor de publicitate IAB Europe și MMA.