Cum s-au schimbat obiceiurile de consum ale românilor pe durata stării de urgenţă: Zara, livrare mâncare + Xbox (Studiu Revolut)

3.051 ori
<b>Cum s-au schimbat obiceiurile de consum ale românilor pe durata stării de urgenţă: Zara, livrare mâncare + Xbox (Studiu Revolut)</b>Revolut vine astăzi cu un raport/studiu care ne prezintă cum s-au schimbat obiceiurile de consum ale românilor pe durata stării de urgenţă de 2 luni din care tocmai am ieşit. Este o incursiune interesantă în tendinţele

Revolut vine astăzi cu un raport/studiu care ne prezintă cum s-au schimbat obiceiurile de consum ale românilor pe durata stării de urgenţă de 2 luni din care tocmai am ieşit. Este o incursiune interesantă în tendinţele şi preferinţele românilor la nivel de cumpărături şi tranzacţii. Avem detalii mai jos.

Datele reflectă comportamentul utilizatorilor Revolut din România, în perioada 15 martie - 15 mai 2020, în comparaţie cu cele două luni anterioare. Aflăm că numărul tranzacţiilor efectuate la retailerii de fashion/haine/modă a crescut cu 204%, iar valoarea totală a fost cu 213% mai mare faţă de primele 2 luni din an. În plus au fost şi creşteri la nivel de produse cosmetice şi de îngrijire personală. Utilizatorii Revolut au cheltuit peste 1.27 milioane de euro pe acestea, în creştere cu 205% ca număr de tranzacţii faţă de perioadă anterioară şi cu o valoare mai mare cu 289%.

Ca şi la studiul publicat acum o lună, că divertismentul online/digital a rămas o sursă de interes major pentru români. Aceştia au cheltuit peste 17 milioane de euro pe divertisment de acest tip, aici intrând şi streaming de filme şi muzică, achiziţii de jocuri şi altele. În cazul în care sunteţi curioşi legat de eşantionul ales pentru acest studiu, aflaţi că Revolut are peste 1 milion de utilizatori în România.

Ca branduri, românii par să fi preferat Zara, care a înregistrat o creştere a numărului tranzacţiilor cu 1263%, urmat de Reserved şi About You. Pe partea de divertisment online Activision Blizzard conduce cu un număr al tranzacţiilor cu 436% mai mare decât în primele 2 luni din an. Urmează Microsoft Xbox cu o creştere cu 276%, iar apoi Steam pe locul cu 223% creştere a numărului de tranzacţii. Bizar că Sony PlayStation nu e mai sus.

Nu lipsesc din studiu şi cifrele despre cumpărăturile de alimente: utilizatorii Revolut din România au cheltuit peste 20.7 milioane de euro pe alimente, în creştere cu 25% faţă de perioadă anterioară. Pe de altă parte restaurantele au avut o scădere cu 48% a numărului de tranzacţii, dar au crescut în schimb aplicaţiile prin care se poate comanda mâncare.

S-au prăbuşit şi benzinăriile, cheltuielile pe transport în comun şi serviciile de ridesharing (Uber minus 78%, Bolt minus 81%). Ca veşti bune au crescut donaţiile cu 123%, iar librăriile online au fost mai căutate, Elefant, Cărturești şi Libris având creşteri cu 262%

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×