Avertizările Netflix legate de împărțirea contului cu rudele sau prietenii revin! Ce mesaj primesc utilizatorii din Italia?

66.538 ori
<b>Avertizările Netflix legate de împărțirea contului cu rudele sau prietenii revin! Ce mesaj primesc utilizatorii din Italia?</b>Împărțirea contului de Netflix cu rudele și prietenii nu este o practică neobișnuită, o mulțime de utilizatori făcând acest lucru la nivel global. Deși compania cunoaște acest aspect, pare să tolereze momentan practica. Cu toate acestea

Împărțirea contului de Netflix cu rudele și prietenii nu este o practică neobișnuită, o mulțime de utilizatori făcând acest lucru la nivel global. Deși compania cunoaște acest aspect, pare să tolereze momentan practica. Cu toate acestea, vă informam în urmă cu câteva luni, că Netflix a început să trimită mesaje de avertizare spre utilizatori, aceștia fiind îndemnați spre a-și crea propriul cont pe platforma de streaming. A urmat o perioadă de „liniște” în care utilizatorii nu au mai raportat mesaje de avertizare. Totuși, pare-că acestea își fac apariția acum pe micile ecrane ale utilizatorilor din Italia. Detalii avem mai jos.

Se pare că mesajele de avertizare au început să apară începând de la sfârșitul lunii decembrie în Italia. Potrivit utilizatorilor, mesajele sunt similare cu cele primite de către utilizatorii din alte regiuni în luna martie a anului 2021. Sunt afișate pe ecran și opțiuni prin care utilizatorul poate dovedi că este proprietarul abonamentului, prin email sau SMS. Mesajele primite de către utilizatori s-ar rezuma astfel: „Dacă nu locuiești cu proprietarul abonamentului, va trebui să îți creezi propriul cont pentru a continua vizualizare. Este contul tău? Vom trimite un cod de verificare”.

Cu toate acestea, unii italieni susțin că au primit mesaje chiar mai dure, fiind informați că ar putea fi banați în viitor dacă continuă să împartă contul cu alte cunoștințe. E clar că vorbim despre o altă rundă de testare organizată de către Netflix, deși compania nu a oferit un răspuns oficial cu privire la acest lucru încă. Dacă perioada de testare se dovedește a fi de succes pentru companie, iar utilizatorii își creează conturi personale la câteva zile distanță după afișarea avertizării, e posibil să vedem acest tip de mesaje tot mai des. 

Vă reamintesc că recent a fost adoptată de către Camera Deputaților din România și taxa pentru Netflix, iar mai multe detalii aveți aici!

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×