Atunci când Apple Watch a pornit practic de una singură revoluţia smartwatch, puţini îi dădeau şanse. În special producătorii elveţieni de ceasuri analogice au râs în nasul celor de la Apple, care au ajuns acum o forţă dominantă care a schimbat întreaga industrie. Azi aflăm că Apple Watch e un business mai mare decât a fost vreodată iPod-ul.
Asta deşi iPod-ul a fost la vremea sa o revoluţie, care la început de mileniu era cel mai dorit gadget pentru melomani. Graficul de mai jos este realizat de către analistul Asymco Horace Dediu şi ne arată modul în care a crescut Apple Watch în ultima vreme, cu accentul pe trimestrul sărbătorilor de iarnă. Apple Watch Series 4 pare să fi fost un veritabil hit, datorită noului design şi funcţiilor precum EKG sau detectarea căzăturilor.
Reuşeşte chiar să depăşească vânzările lui Apple iPod din 2010, care a fost punctul culminant al acelui segment. La acea vreme marea inovaţie era faptul că iPod nano avea suport multitouch şi ajunsese la generaţia a şasea. Exista şi iPod Touch de generaţie a patra, iar Obama îşi prezenta playlistul de pe iPod-ul său.
Apple nu a dezvăluit până acum cifre de vânzări pentru Apple Watch, dar a încetat să îl mai includă la categoria "şi altele" când făcea anunţuri legate de venituri. Până acum Apple Watch nu pare ameninţat de vreun rival serios. Asta în ciuda produselor de la marile companii elvețiene sau de la firme ca Samsung și Huawei.