Xiaomi Redmi este unul dintre brandurile cunoscute şi apreciate de telefoane de buget şi i-a mers atât de bine în ultima vreme că firma chineză a decis să externalizeze acest segment. Aşa cum Huawei are Honor, Lenovo a avut ZUK, ZTE a avut Nubia şi chiar Xiaomi are Pocophone, va apărea acum o entitate Redmi.
Va fi operată de Xiaomi, dar va servi ca sub-brand, cu ceva mai multă autonomie. Anunţul cu privire la nouA strategie ar urma să se facă în cadru unei conferinţe desfăşurată pe 10 ianuarie. Telefoanele Redmi au avut mereu o autonomie crescută a bateriei, dotări bunicele în zona midrange şi preţuri foarte mici. Anul trecut au fost apreciate modelele Redmi Note 5 Pro şi Redmi 6 Pro, iar acum ne pregătim pentru Xiaomi Redmi 7.
Odată cu aluzia la externalizarea brandului au apărut şi noi teasere pentru viitoare telefoane. Un Redmi 7 ar putea debuta cu o cameră de 48 de megapixeli la bord, aşa cum arată cifrele "4800" din imaginea promoţională. Ce e drept, un oficial Xiaomi confirmase luna trecută că se pregăteşte un telefon cu o cameră de 48 MP, dar ar putea sfârşi ca Redmi Pro 2 sau Redmi 7 Pro. Posibil să vină cu acelaşi senzor de 48 MP văzut pe Huawei Nova 4 şi Honor View 20.
Odată cu autonomia crescută, brandul Redmi se va putea diferenţia şi creşte în noi direcţii, cu propriile magazine fizice şi online, cu evenimente şi accesorii dedicate. Şi producţia s-ar putea desfăşura separat. Cât despre Xiaomi Redmi 7, va fi o serie de device-uri care va include modele ca Redmi 7 Pro, Redmi Note 7 Pro, Redmi 7A spre exemplu.
Redmi 7 cel de bază a primit deja certificarea TENAA şi ar trebui să vină cu decupaj în stil "picătură".