Astăzi prin intermediul unui raport marca IDC sosesc și rezultatele din trimestrul 3 raportate la vânzările totale de purtabile din această perioadă de 3 luni. Vă amintim că doar în segmentul smartwatch, lider a fost în trimestrul 3 al anului 2018 chiar Apple, fiind urmată de către Fitbit la o distanță considerabilă. Nu așa stau lucrurile și atunci când se iau în calcul purtabilele laolaltă (smartwatch-uri + brățări fitness).
Raportul IDC ne dezvăluie astfel că Xiaomi este liderul din trimestrul 3 al acestui an pe piața de purtabile, o companie ce a reușit să ajungă aici grație lui Mi Band 3 și a extinderii globale. A livrat 6.9 milioane purtabile în acest trimestru, cu 3.3 milioane mai multe unități decât în aceeași perioadă a anului trecut. Se ajunge astfel la o creștere de 90.9% de la an la an.
Pe locul secund îi avem pe cei de la Apple cu 4.2 milioane purtabile livrate în trimestrul 3, iar pe ultimul loc de pe podium pe Fitbit cu 3.5 milioane unități livrate și cu o scădere de 3.1% a livrărilor de la an la an. Huawei ajunge pe 4 și surpriza din clasamentul de față este reprezentată de către Samsung care a înregistrat o creștere de 91% a livrărilor de purtabile de la an la an.
În trimestrul 3 a reușit să vândă 1.8 milioane purtabile, asta în vreme ce cu un an în urmă livra doar 0.9 milioane unități. Per total, segmentul a generat vânzarea a 32 milioane de purtabile în Q3 comparativ cu cele 26.3 milioane din trimestrul 3 al anului trecut.