Sunt noutăți pe final de lună martie și în cazul Instagram, aplicație care aduce acum reclame și în pagina cu rezultate de căutare. Meta spune că aceste funcții/unelte vor livra extra oportunități pentru publicitatea realizată pe platforma de socializare. Vorbim despre Search Ads și Reminder Ads în rândurile de mai jos.
Legat de aceste reclame apărute în rezultatele de căutare, Instagram spune că reclamele vor ajunge la acei utilizatori care caută afaceri, produse sau conținut. Ele vor fi afișate în feed pe măsură ce dăm scroll printre postările afișate în pagina cu rezultatele căutării realizate.
Dacă Search Ads sunt mai folositoare pentru companii, Reminder Ads par a fi adresate utilizatorilor. După cum avem prezentat și în capturile de mai sus, atunci când vom vedea o reclamă avem opțiunea de reminder, utilă atunci când este vorba despre debutul unui serial/episod sau film și vrem să ne asigurăm că nu ratăm premiera sa.
Noile funcții Ads vor fi implementate și disponibile global pe parcursul următoarelor luni, soluții prin care Meta încearcă să crească profitul, într-un segment de venituri din reclame care a scăzut la 31.2 miliarde de dolari în Q4 2022 de la 32.6 miliarde anterior.