După cum probabil ați văzut pe pagina noastră de Facebook Mobilissimo, în cursul săptămânii trecute vivo a organizat un eveniment special de lansare în Berlin, asociat lui vivo X80 Pro - eveniment la care și noi am fost prezenți. Totodată, au fost dezvăluite și planurile de extindere ale companiei în Europa, astfel că până la finalul anului 2022 vom avea brandul vivo prezent în 21 de piețe în Europa.
Mai exact, în acest an, vivo va începe activitatea comercială în 11 piețe europene noi. Pe lângă Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Grecia, Muntenegru, Macedonia de Nord și Portugalia, vivo a ajuns în ultimele șase luni și pe piețele din Slovacia și Slovenia, urmând să ajungă și pe piața din Țările de Jos în decursul acestui an iar o mențiune de făcut aici este aceea că reprezentanți din aproape toate țările au participat la evenimentul de lansare despre care vă vorbeam mai sus.
Ni se reamintește și faptul că în Europa, vivo are o strategie de dezvoltare care se concentrează pe stabilitate și sustenabilitate, fiind create și parteneriate locale și europene. Cel mai bun exemplu este cel cu UEFA EURO 2020 și 2024 unde vivo este Global Smartphone and Partner al campionatului EURO, un parteneriat care alături de investiții strategice și relații sustenabile continuă să producă efecte pozitive - vivo fiind unul dintre brandurile cu cea mai rapidă creștere în Europa și în top 5 cele mai apreciate branduri de telefonie mobilă în mai multe piețe europene.
Lansarea lui vivo X80 Pro a venit săptămâna trecută în Berlin și a marcat introducerea în Europa a celui mai avansat flagship, cu accent pe cameră. Parteneriatul cu ZEISS pe termen lung a fost un punct cheie din prezentare și avem un laborator de imagistică vivo - ZEISS unde toate funcțiile pe care le vedem pe telefon în aplicația de cameră sunt testate la nivel avansat, tot aici fiind dezvoltate și lentile.