Netflix continuă să îşi lingă rănile după ce a pierdut 200.000 de abonaţi în primul trimestru din 2022 şi a avut şi un picaj de acţiuni, iar acum pregăteşte o nouă strategie. Ea implică printre altele un abonament care include şi reclame, dar şi taxarea partajării de parole până la final de an 2022.
Netflix a promis o bună perioadă de timp că nu va include niciodată reclame pe platforma sa, dar iată că e pe cale să îşi schimbe strategia. Informaţii dintr-un memo intern arată că abonamentul ar putea sosi în acest an. El ar putea fi disponibil gratuit. The New York Times a aflat de la sursele sale, că acest abonament mai ieftin va sosi în ultimul trimestru al acestui an.
Acel memo intern menţionează şi că toate platformele importante de streaming în afară de Apple TV+ oferă o versiune de abonament low cost, inclusiv Hulu, HBO Max, Peacock şi altele. Compania a dezvăluit recent că sunt peste 222 de milioane de locuinţe care plătesc pentru Netflix, dar în jur de 100 de milioane de gospodării folosesc serviciul bazându-se pe contul altui utilizator.
În acest moment se testează taxarea extra pentru partajarea de cont în Peru, Chile şi Costa Rica. Netflix a mai pierdut 700.000 de abonaţi din cauza faptului că a renunţat la piaţa din Rusia şi alte sute de mii în Canada şi SUA după ce a scumpit abonamentele. Predicţiile sale indică pierderea altor 2 milioane de clienţi în trimestrul 2, adică până în iunie.