HTC şi-a anunţat veniturile lunare, cu accentul pe luna iunie a acestui an, în care compania a înregistrat un salt de flux de cash. HTC U11 a contribuit la această evoluţie, se pare, fiind un flagship superior celor două iteraţii dinaintea sa, chiar şi în faţa unei competiţii solide.
HTC îl şi oferă la un preţ puţin mai mic decât un Galaxy S8, ceea ce contribuie într-un fel la atractivitatea sa. Luna iunie a acestui an a adus taiwanezilor o creştere de venituri cu 50% faţă de luna mai. Veniturile pentru ultimele 30 de zile au fost de 225.2 milioane de dolari, în creştere cu 8.3% faţă de anul trecut. Am aflat cu surprindere că HTC U11 a vândut deja mai multe unităţi decât HTC 10 în total, în doar o lună de prezenţă în magazine.
Ca atare, asiaticii au început să crească stocurile telefonului pentru a face faţă cererii crescute. În lunile următoare se va pune în mişcare maşinăria de marketing HTC şi tot mai multe pieţe vor primi flagship-ul, cu campanii de promovare asociate. La saltul din acest an contribuie şi boostul de popularitate obţinut de HTC atunci când a produs telefoanele Pixel şi Pixel XL pentru Google anul trecut.
Sunt şanse ca şi în acest an să fie păstraţi ca parteneri pentru marele G. Acum HTC ar pregăti un HTC U11 Mini, cu tot cu funcţia Edge Sense, aspectul revoluţionar al lui U11 de altfel. Între timp HTC continuă lucrul la un headset VR de sine stătător, care nu are nevoie de PC. Viitorul începe să sune tot mai bine pentru companie.