Ne apropiem curând de 1 an de la licențierea brandului BlackBerrycătre TCL, afacere prin care compania chineză produce smartphone-uri cu logo-ul BB aplicat și cu soluțiile software ale canadienilor la pachet. Din câte aflăm astăzi, afacerea se dovedește a fi una benefică pentru ambele părți implicate, cu BlackBerry înregistrând creșteri la nivel de venituri în trimestrul 2 fiscal ce s-a încheiat la data de 31 august.
În această perioadă au fost înregistrate venituri operaționale de 22 milioane de dolari și 19 milioane de dolari venit net, în vreme ce venitul brut a fost de 238 milioane de dolari. Aflăm și faptul că tranziția de la producerea telefoanelor la nivel intern și producția TCL a fost oarecum destul de grea. Per acțiune, BB a înregistrat un profit de 5 cenți, deși analiștii estimau profit zero.
Descoperim că veniturile realizate pe seama proprietăților intelectuale a crescut la 56 milioane de dolari (cu 40 milioane de dolari mai mult decât cifrele înregistrate în 2016 și cu 14 milioane mai mult decât cifrele din trimestrul trecut). De asemenea, este dezvăluit faptul că serviciile și software-ul enterprise au adus companiei canadiene creșteri de 8%, ajungându-se la venituri de 91 milioane de dolari.
Canadienii pregătesc se pare un contract de licențiere al unui OS Smart Car cu distribuitorul Delphi Automotive și va continua să lucreze cu TCL și BB Merah Putih pentru licențierea de handset-uri mobile. Poate curând vine și acel smartwatch de care aflam anterior!