Reclama "Harmony" pentru Nokia 6500, o alegere controversata?

1.857 ori
<b>Reclama "Harmony" pentru Nokia 6500, o alegere controversata?</b>Cea mai noua reclama pentru telefonul Nokia 6500 provoaca deja discutii contradictorii, in randul persoanelor care au vizionat-o. Produs de agentia londoneza Wieden + Kennedy, clipul publicitar poate fi vizualizat mai jos, dand click pe imaginea...

Cea mai noua reclama pentru telefonul Nokia 6500 provoaca deja discutii contradictorii, in randul persoanelor care au vizionat-o. Produs de agentia londoneza Wieden + Kennedy, clipul publicitar poate fi vizualizat mai jos, dand click pe imaginea urmatoare:

Dupa cum puteti vedea, reclama prezinta sute de telefoane mobile Nokia 6500 dispuse sub forma unui panou urias si creand un soi de "armonie", de aici si numele "Harmony" al clipului. Reclama se afla in rotatie la televiziunile din marea Britanie, sub sloganul "design destinat tuturor". Fiecare telefon prezinta un utilizator diferit, iar display-ul "clipeste" in ritmul muzicii. Exista si presupuneri, conform carora acest efect ar fi hipnotic.

Ati simtit nevoia sa cumparati un Nokia 6500 dupa urmarirea acestui clip? Sansele de a avea de-a face cu o hipnoza reala sunt foarte scazute, pentru simplul fapt ca o astfel de campanie publicitara este ilegala. Piata britanica a telefoniei mobile este destul de greu de cucerit, astfel ca solutiile extreme "prind" in UK, desi consideram reclama destul de insipida si fara un mesaj concis. Ce parere aveti? Bizara sau geniala? Cum definiti reclama?

Clip:

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×