realme anunță un nou slogan și își prezintă intenția de a lansa smartphone-uri mai atractive pentru tineri; Va fi modificat și logo-ul curând

758 ori
<b>realme anunță un nou slogan și își prezintă intenția de a lansa smartphone-uri mai atractive pentru tineri; Va fi modificat și logo-ul curând</b>realme a pornit ca sub-brand OPPO în urmă cu câțiva ani. De ceva timp este o companie independentă, deși face încă parte din rețeaua BBK Electronics, iar amprenta conglomeratului se poate vedea în produsele sale. Ei bine, azi aflăm că 2024 va marca

realme a pornit ca sub-brand OPPO în urmă cu câțiva ani. De ceva timp este o companie independentă, deși face încă parte din rețeaua BBK Electronics, iar amprenta conglomeratului se poate vedea în produsele sale. Ei bine, azi aflăm că 2024 va marca o schimbare importantă la nivel de brand pentru realme.

A fost anunțat un slogan nou care va înlocui deja cunoscutul „Dare to Leap”, iar președintele companiei a anunțat încă de pe acum că logo-ul urmează să sufere modificări. Totodată, a fost prezentată intenția de a lansa produse atractive pentru tineri. Mai jos avem detalii.

A fost postată o scrisoare deschisă pe site-ul oficial al companiei prin care sunt prezentate aceste schimbări. În primul rând sloganul companiei s-ar modifica, din „Dare to Leap” în „Let’s Make it real”. Pe aceeași cale aflăm că realme va face o tranziție importantă, de la o companie „orientată spre oportunități”, spre una „orientată spre brand”. Se încearcă o strategie prin care produsele din portofoliu să rezoneze mai bine cu publicul tânăr din câte înțeleg.

Sky Li, CEO-ul companiei, mai spune că logo-ul va fi optimizat. Din păcate acest lucru nu s-a întâmplat încă, deci nu știm momentan la ce să ne așteptăm. Fie vorbim despre o schimbare de font subtilă, fie despre un logo cu totul nou care va conferi o identitate de brand mai stabilă companiei. Strategia implică o tranziție spre o companie mai inclusivă și mai expansivă, fiind plănuite inclusiv investiții pentru o creștere pe termen lung.

Întreaga scrisoare are peste 1700 de cuvinte și e deja postată pe site-ul oficial al companiei, aici

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×