Poco a anunțat astăzi un nou logo și o mascotă care va reprezenta compania în viitor. Noua identitate vizuală a brandului, pentru moment, este valabilă doar în India. De asemenea, compania a lansat și un nou slogan pentru acest design - Made of Mad. Avem detalii mai jos.
Mascota Poco este destul de ciudată și stârnește controverse. Compania spune că nu este un “emoji”, deși chiar asta pare, un emoji cu mai multe elemente combinate. Aparent, există chiar și semnificații ascunse în spatele acestor elemente vizuale. Poco a postat infografice pentru a se asigura că noua lor mascotă este înțeleasă complet.
“Gura” mascotei este reprezentată printr-un triunghi cu baza orientată în sus și ar reprezenta “inteligența ascuțită”. Ochii s-ar opune coroanei / aureolei din partea superioară, aducând “unicitate”. Antenele ar reprezenta cuvântul “Mad” din noul slogan și în același timp modul prin care mascota ar putea “răspândi nebunie în mod telepatic”. Aureola / coroana este acolo pentru a reprezenta “partea bună” a companiei.
Poco a pornit ca un sub-brand al companiei Xiaomi, în anul 2018. Anul trecut, a devenit companie independentă și acum este administrată separat față de Xiaomi.. Totuși, Poco încă folosește software-ul și chiar hardware-ul dispozitivelor Xiaomi pe câteva telefoane Poco, fiind variante rebranduite ale companiei “mamă”. Se pare că Poco este al treilea cel mai mare producător de smartphone-uri în India potrivit Counterpoint.
Noua identitate vizuală mi se pare destul de ciudată și nu mă pot gândi decât la cum va arăta acest nou logo pe telefoane. Anul trecut a debutat POCO M3, un smartphone criticat de fani întrucât are logo-ul companiei integrat lângă camere, pe spate, fiind foarte vizibil. Sunt curios cum vor reacționa fanii la această mascotă.