Orange România a anunţat astăzi rezultatele financiare pe trimestrul 3 al anului 2019. E vorba despre rezultatele înregistrate în intervalul iulie-septembrie 2019, care au inclus o creştere a cifrei de afaceri cu 4% faţă de trimestrul anterior, la 279 de milioane de euro. Trebuie spus totuşi că în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, această sumă reprezintă o scădere cu 2.8%, pe fondul unei cereri mai reduse de echipamente.
Operatorul avea la 30 septembrie 2019 un număr total de clienţi de 10.928.000, cu 0.3% mai mult decât acum un an. Serviciile fixe generat un interes crescând al publicului, cu următoarele cifre:
- Clienţi Orange Home TV (serviciu de televiziune prin cablu şi satelit): 532.700 - creştere cu 12% faţă de T3 2018
- Clienţi servicii fixe în bandă largă: 332.900 - creştere cu 28% faţă de T3 2018
În ce priveşte zona telecom, cea care ne interesează cel mai mult, Orange a continuat investiţiile în infrastructură, extinzând acoperirea 4G. La final de lună septembrie, 97.43% din populatia ţării şi 100% din cea urbană avea acces la serviciile 4G Orange. Locuitori din peste 370 de localităţi noi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 400 Mbps, astfel de acoperirea 4G+ a depăşit 52% din populaţia ţării.
A crescut şi consumul de date mobile, clienţii operatorului consumând cu 34% mai multe decât în T3 2019 decât în T3 2018. Traficul 4G a ajuns în această perioadă la 84% din totalul traficului generat. Nu uităm şi de iniţiativele prin care Orange dă înapoi spre public, precum cele de digitalizare a şcolilor. Astfel, prin campania din septembrie, clienţii cu oferta PrePay au donat 262.366 GB trafic celor 20 de şcoli din mediul rural înscrise în program.
Cât despre serviciile financiare mobile, luna august a fost una importantă pentru Orange, care a lansat instrumentul de creditare My Reserve. Acesta permite achiziţionarea de produse ca tablete, telefoane şi accesorii prin credit cu dobândă anuală de 14%. Clienţii Orange Money pot solicita credit de până la 10.000 de lei, cu rambursare flexibilă între 3 şi 24 de luni.
Orange Money a înregistrat o creştere a numărului de utilizatori de 32.4% în T3 2019, faţă de T3 2018, fiind acum la 154.000 de clienţi.