iPhone 11 Pro se duelează cu o super cameră de televiziune de 250.000 de dolari; Iată rezultatul (Video)

1.192 ori
<b>iPhone 11 Pro se duelează cu o super cameră de televiziune de 250.000 de dolari; Iată rezultatul (Video)</b>Dacă iPhone 11 Pro a fost scos din joc rapid la testul foto comparativ realizat de Marques Brownlee recent, ei bine acum avem un test şi mai... trăznit. De această dată iPhone 11 Pro se duelează cu o cameră de televiziune

Dacă iPhone 11 Pro a fost scos din joc rapid la testul foto comparativ realizat de Marques Brownlee recent, ei bine acum avem un test şi mai... trăznit. De această dată iPhone 11 Pro se duelează cu o cameră de televiziune, în valoare de 250.000 de dolari. Ce a ieşit vedeţi mai jos.

Am mai văzut teste de acest tip, când un LG din seria V se bătea cu o cameră RED prin Islanda şi nu ieşea chiar rău, dacă avea toate gimbal-urile şi accesoriile aferente. YouTuber-ul Zebra Zone a început cu un test de zoom, care a depăşit aşteptările testerilor. În low light, camera TV e net peste, în vreme ce iPhone 11 Pro produce o imagine mai "murdară". Filmarea în mişcare e rezonabilă şi pe iPhone şi lucrurile devin ridicole atunci când avem filmare de vlogging, filmare selfie, clar nerealizabilă cu camera TV.

YouTuber-ul a vrut să scoată în evidenţă celebra afirmaţie "pot filma asta şi cu iPhone, nu am nevoie de cameră specială". În 80% din cazuri asta e adevărat, iar apusurile superbe vor arăta la fel pe ambele camere. Testerul ne atrage atenţia şi că testele comparative ale lui iPhone 11 Pro sunt realizate de obicei ziua, pe soare puternic, cu peisaje superbe în spate. Cum rămâne cu testele la distanţă, pe vreme potrivnică sau seara?

Aici intervine experienţa, dar şi un set de accesorii capabile. Ca idee, doar trepiedul camerei TV este 20.000 de dolari. Obiectivul Fujinon este 212.000 dolari, iar monitorul 1800 de dolari. iPhone 11 Pro este undeva pe la 5400 lei... Şi cu câteva sute de lei investite în accesorii poate produce rezultate bune pentru vloggeri, dar nu şi pentru televiziuni. Ultimul cuvânt îl spune până la urma aşteptarea pe care o are clientul de la tine sau angajatorul: ce fel de conţinut trebuie să livrezi. Cu cât creşte suma investită, creşte şi cea câştigată.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×