Firma de research IDC ne prezintă astăzi un studiu interesant referitor la evoluția vânzărilor de tablete pe piață în acest prim trimestru al anului 2017. Din start remarcăm faptul că în ciuda deprecierilor cu 13% a vânzărilor de iPad-uri comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, Apple rămâne în continuare lider al acestui segment - reușind să livreze un număr de 8.9 milioane tablete în primul trimestru din anul curent.
La o distanță destul de considerabilă se află Samsung, o companie ce a livrat cu 1.1% mai puține tablete decât în T1 din 2017, ajungând la 6 milioane unități. Podiumul este încheiat de către Huawei, singura firmă de aici care a obținut o creștere serioasă a vânzărilor de tablete. Se menționează o creștere de 31.7% ce a condus la 2.7 milioane de tablete livrate în primul trimestru al anului.
Lista continuă cu Amazon care a vândut 2.2 milioane tablete și cu Lenovo ce a livrat 2.1 milioane unități. Avem menționată și categoria Alți Producători ce au livrat laolaltă 14.4 milioane de tablete, cu 14.7% mai puțin decât anul trecut. Per total, în acest prim trimestru al anului 2017 s-au livrat 36.2 milioane de tablete la nivel global.