Huawei a fost liderul pieței smartphone premium din China, în primul trimestru al anului; Apple cade pe locul secund

543 ori
<b>Huawei a fost liderul pieței smartphone premium din China, în primul trimestru al anului; Apple cade pe locul secund</b>Cu toate că primul trimestru din 2019 s-a încheiat de multă vreme, observăm că studii și campanii de research continuă să ajungă în mediul online. Un exemplu este studiul Counterpoint pe care îl descoperim astăzi și

Cu toate că primul trimestru din 2019 s-a încheiat de multă vreme, observăm că studii și campanii de research continuă să ajungă în mediul online. Un exemplu este studiul Counterpoint pe care îl descoperim astăzi și care are rolul de a ne dezvălui ce schimbări s-au produs pe piața smartphone-urilor premium atât în China unde s-au întâmplat răsturnări de situație, dar și la nivel global.

Counterpoint

Privim pentru început asupra unui grafic ce prezintă piața smartphone premium din China, asociată telefoanelor cu prețuri cuprinse între 600 - 800 dolari. Dacă până trimestrul trecut Apple făcea legea în acest segment, în Q1 2019 situația s-a schimbat complet cu Huawei acaparând prima poziție și obținând o cotă de piață de 48% aici.

Counterpoint

Apple ajunge pe poziția secundă cu o cotă de piață de 37%, asta în vreme ce în primul trimestru al anului trecut avea o uriașă cotă de 82% pe piața smartphone-urilor premium din China. Avem și un grafic al evoluției din zona super premium, unde vorbim deja despre telefoane cu prețuri de peste 800 dolari și unde Apple se menține lider cu o cotă de 74%.

Counterpoint

Cât despre piața smartphone-urilor premium la nivel global, studiul Counterpoint scoate la iveală că Apple conduce detașat aici cu o cotă de 47%, urmată de Samsung cu 25% și Huawei cu 16%. OnePlus este inclusă în top 5 producători de smartphone-uri premium, cu toate că are o cotă de doar 2%. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×