Honor pare să aibă o perioadă de ascensiune, atât când vine vorba de vânzări de telefoane clasice, cât şi de pliabile. Aflăm că a atins pragul de 1 milion de telefoane pliabile produse şi stă bine la vânzări în Europa. Avem cifre mai jos.
Compania ne informează pe final de an că a atins câteva puncte de referinţă în evoluția sa. Pentru început a produs 1 milion de telefoane pliabile în fabrica sa, iar modelul Magic V2 este în prezent cel mai bine vândut telefon pliabil în piaţa din China, cu o cotă de piaţă de 25% în cadrul pieţei de smartphone-uri pliabile.
În Europa, conform celui mai nou raport Counterpoint Research, Honor este singurul brand din top 5 care a înregistrat creştere anuală în trimestrul 3. Pe pieţele internaţionale acest brand a înregistrat o creştere a vânzărilor de aproape 200% în acest an. Toate aceste date, de la Counterpoint şi nu numai ne arată că dispozitivele pliabile vor ajunge în mainstream.
Datele recente arată că în China, peste 64% dintre utilizatorii de smartphone-uri high end sunt deschişi la o tranziţie spre smartphone-uri pliable, indicând că suntem pe punctul unei revoluţii. Până acum lumea se temea de portabilitatea lor scăzută şi de autonomie, dar nu mai e cazul. Spre exemplu Honor Magic V2 e mai subţire de 5 mm când e deschis şi rezistă la 400.000 de plieri, iar bateria silicon-carbon asigură autonomie de o zi în medie.
Honor a mai investit mult în ultimul an şi în cercetare legată de aspectul vizual al telefoanelor, adică ecrane care să dăuneze cât mai puţin vederii, ba chiar să o îmbunătăţească. Şi nu doar atât: tehnologii legate de ritmul circadian, efectul luminii albastre, contrast şi luminozitate mai bune, PWM Dimming superior. Iar pentru 2024 ne promite AI on device, mulţumită lui Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3.