Odată cu prezentarea lui iPhone X aseară am intrat într-o nouă epocă pentru Apple, în care firma din Cupertino a făcut marea trecere la panouri OLED. Ca atare producătorii de panouri de gen au trecut într-o viteză superioară şi trebuie să îşi planifice foarte bine producţia. Freamătul se simte deja, în rândul unor firme ca din peninsula coreeană, care se ocupă și cu alte componente.
Apple şi-a anunţat public intenţia de a dubla cantitatea de modele iPhone dotate cu panouri OLED în 2018. Ca atare producătorii de componente şi nu neapărat doar panouri au început să plănuiască extinderea liniilor de producţie. În jur de 170 de milioane de modele iPhone cu ecran OLED ar urma să fie produse în 2018, un număr gigantic indiferent ce etalon luăm.
70 de milioane de unităţi ar fi fost produse în acest an. Dacă totul este livrat cum trebuie şi când trebuie, atunci vânzările Apple ar urma să crească cu 140%. Unul dintre furnizorii mai sus menţionaţi este BHE, care se ocupă cu circuite imprimate flexibile. Aceştia au extins capacitatea fabricii în ultimele luni şi se pregătesc să o facă din nou.
Zvonurile afirmă că Apple ar pregăti cel puţin încă două modele iPhone cu ecran OLED în 2018, fiind vehiculate diagonale de 5.85 inch şi 6.46 inch. Firma condusă de Tim Cook ar fi abandonat un device cu ecran de 5.28 inch, optând pentru unul de 5.85 inch. Şi Samsung Display se mobilizează, din postura de unic furnizor de panouri OLED pentru Apple, realizate la fabrica A3 din Tangjung.
Capacitatea sa de producţie este de 105.000 panouri pe lună, dar mai există şi alte fabrici, care pot duce uşor producţia la zeci de milioane de unităţi pe trimestru.