Competiția de pe piața panourilor OLED crește semnificativ, iar Samsung și LG se tem de o situație în care companiile din China vor acapara segmentul mai devreme sau mai târziu

2.275 ori
<b>Competiția de pe piața panourilor OLED crește semnificativ, iar Samsung și LG se tem de o situație în care companiile din China vor acapara segmentul mai devreme sau mai târziu</b>Un segment puternic disputat pe piață este cel al panourilor OLED, segment în care încet-încet încep să-și facă simțită mai serios prezența și producători din China precum este cazul celor de

Un segment puternic disputat pe piață este cel al panourilor OLED, segment în care încet-încet încep să-și facă simțită mai serios prezența și producători din China precum este cazul celor de la BOE Display. Acest din urmă producător a ajuns în mainstream odată cu parteneriatul încheiat cu gigantul Huawei, soluțiile sale sosind pe telefoane precum Mate 20 Pro, dar și pe smartphone-uri mai noi de la alte companii cum este cazul lui Moto RAZR 2019

Acum descoperim că nu doar BOE este pe creștere ci și alte companii din China producătoare de panouri OLED, pe listă fiind Huaxing Optoelectronics, Pegasus Microelectronics dar și Vivienne care în momentul de față împing investiții masive în linii de producție OLED de generație 5.5 și generație a 6-a. 

Potrivit unor vești ajunse online, producția de panouri OLED va crește semnificativ în următorii 3 ani. Există un studiu care scoate la iveală faptul că firmele din China au pus în funcțiune 12 linii de producție OLED în ultima perioadă. Alte 7 sunt în construcție și în total companiile chineze au investit peste 49 miliarde de dolari, sumă din care 19.5 miliarde reprezintă doar investiția BOE. 

În această situație companiile sud-coreene se simt amenințate astfel că își fac griji cu privire la faptul că în curând firmele din China vor "stăpâni" și alte tehnologii de panouri precum mini LED sau micro LED. Există deja surse din industrie care susțin că multe companii din China au început investițiile în noi tehnologii de panouri, iar giganți precum Samsung și LG se tem că dacă aceste procese de dezvoltare continuă, companiile chineze vor acapara piața mai devreme sau mai târziu.

Aflăm și că începând din acest an giganți din Coreea de Sud printre care Samsung și LG au anunțat oprirea producției de panouri LCD pentru a se concentra asupra producției OLED. Producătorii chinezi vin rapid din spate și pentru a rămâne în competiție nu mai este atât de ușor ca în trecut. 

Anul trecut Samsung conducea piața globală a panourilor OLED cu o cotă de piață de 85.4%, dar acum în 2020 cota sud-coreenilor va mai scădea. În 2019 BOE avea o cotă de piață de 3.6%, iar LG doar 2.8%.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×