Cifra de afaceri Orange România a crescut cu 2.5% în primul trimestru din 2021; Avem și detalii despre evoluția serviciilor oferite

966 ori
<b>Cifra de afaceri Orange România a crescut cu 2.5% în primul trimestru din 2021; Avem și detalii despre evoluția serviciilor oferite</b>Astăzi Orange România vine cu detalii despre rezultatele financiare pe care le-a înregistrat în primul trimestrul din 2021, cu prima dezvăluire constând în atingerea unei cifre de afaceri de 264 milioane de euro în perioada

Astăzi Orange România vine cu detalii despre rezultatele financiare pe care le-a înregistrat în primul trimestrul din 2021, cu prima dezvăluire constând în atingerea unei cifre de afaceri de 264 milioane de euro în perioada ianuarie - martie. Avem aici o creștere de 2.5% față de aceeași perioadă a anului trecut, o evoluție determinată de creșterea vânzărilor de echipamente ca urmare a mutării a multor activități economice în mediul digital. 

Suntem informați și despre creșterile pe care Orange România le-a înregistrat la capitolul clienți, astfel că la data de 31 martie 2021 situația se prezenta astfel:

  • servicii mobile, fixe și TV pentru 10.640.000 de clienți, creștere de 1.8% comparativ cu finalul T1 2021
  • 418.000 de clienți pentru serviciile fixe în bandă largă, creștere de 1.8% față de aceeași perioadă din 2020

Această perioadă a fost marcată și de o nevoie ridicată de conectivitate în rândul clienților Orange, acest prim trimestru marcând o creștere de 30% a consumului de date mobile, comparativ cu T1 2020. Operatorul a continuat și extinderea acoperirii, astfel că în T1 2021, un număr de 56.000 de locuitori din 143 de noi localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 5G, în timp ce 447 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+. 

Orange România a înregistrat creșteri de peste 20% în zona ITC, iar baza totală de clienți Orange Money a crescut cu 40% în T1 2021, comparativ cu T1 2021, fiind depășit pragul de 274.000 de clienți la 31 martie 2021. De asemenea, clienții au continuat să opteze pentru achiziții online în eShop (dublare tranzacții), iar YOXO a continuat să câștige teren, cu o creștere constantă și în T1 2021. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×