Istoria umanităţii a fost marcată de multiple ori de şansa de a "învăţa din greşeli", acesta fiind unul dintre atributele care ne definesc. Google chiar se lauda cu eşecurile sale, care îi ajută să crească, iar acum Samsung afirmă că problemele lui Note 7 au fost o "oportunitate de a reflecta".
CEO-ul Samsung, Kwon Oh-hyun, este cel care a făcut această declaraţie, în cadrul unui discurs ţinut la aniversarea a 47 de ani de existenţa Samsung Electronics. Compania lua fiinţă pe 13 ianuarie 1969, dar numele Samsung Electronics apărea de abia în 1988. Aceasta este divizia pilot a celor de la Samsung Group, reprezentând peste 70% din veniturile conglomeratului.
Revenind la discursul oficialului, el a solicitat ca pe viitor să existe o monitorizare mai atentă la nivel intern şi o administrare mai bună a situaţiilor de criză. E interesant că şeful Samsung nu l-a numit in mod specific pe Note 7, dar e clar că el reprezintă criza la care făcea aluzie. Cu oferte de 50% reducere la Galaxy Note 8 la anul şi inovaţii multiple asociate de zvonuri lui Galaxy S8, Samsung pare gata să îşi ia revanşa.
În plus, modul în care a administrat situaţia lui Note 7 şi transparența sa vor ajunge direct în cărţile de PR, ca exemplu pozitiv.