V-am oferit pe parcursul zilei de 11 noiembrie, ziua de Black Friday de la eMAG update-uri cu rezultatele celei mai aglomerate zi de shopping din an. Acum avem şi rezultatele finale pentru întreaga zi, furnizate chiare de către eMAG. Retailerul a înregistrat comenzi de peste 644 milioane de lei, cu 35 de milioane de lei mai mult decât în 2021.
Trebuie spus şi că peste 9560 de parteneri din Marketplace participanți la eveniment au vândut 693.282 de produse. De asemenea lucrurile se mişca bine pe partea de livrare, cu 40.000 de colete ajunse deja de ieri la Easybox-urile din localităţile disponibile.
Aşa cum a promis şi ieri eMAG, 75% dintre comenzi vor fi expediate în primele 5 zile de la Black Friday. Clienții Genius au pus în medie 6 articole în coş şi au alocat în medie 1359 lei per comanda.
A crescut plata în rate, cu 43% faţă de anul trecut, în vreme ce 90% dintre plăţile în rate s-au realizat direct din contul eMAG/Wallet.
Ediţia Black Friday din 2022 este cea cu numărul 12 şi a adus peste 560.000 de clienţi, care au dorit să profite de reduceri şi oferte. Iată şi categoriile care au stârnit cel mai mare interes: articole de băcănie, băuturi, jucării și articole pentru copii, produse de îngrijire personală, mobilă și articole pentru casă sau electronice și electrocasnice.
Dintre categoriile speciale, disponibile doar de Black Friday, au avut succes carnea de porc, voucherele pentru bilete de avion Tarom, pachetele turistice şi serviciile medicale.
Iată un top cu categorii de produse comandate şi numărul de produse:
- Băuturi, băcănie și petshop: 380.366
- Jucării și articole pentru copii: 364.139
- Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 276.772
- Mobilier și produse pentru casă: 204.135
- Electrocasnice mari și mici: 165.194
- Bricolaj, grădină și auto: 142.544
- Telefoane, tablete și gadgeturi: 138.813
- Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 128.049
- Televizoare, audio- video, gaming, cărți: 119.159
- Fashion și sport: 102.801
După Black Friday, eMAG continuă cu o rundă de reduceri Crazy Days, aici!