Operatorul Telekom România a anunţat astăzi rezultatele financiare pe primul trimestru al anului 2016, ocazie cu care am aflat şi veniturile sale şi modul în care a crescut baza de clienţi. Noul raport acoperă perioada ianuarie - martie 2016, când Telekom România Mobile a înregistrat venituri totale în creştere cu 9.5% faţă de primul trimestru din 2015.
Telekom România Communications, cealaltă ramură a operatorului a ajuns la 270.000 de clienţi de servicii integrate fix-mobil MagentaONE şi are cu 2.5% mai mulţi clienţi TV faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015, ajungând acum la 1.449 milioane. Veniturile sale au fost de 137.1 milioane de euro în primele 3 luni ale acestui an.
Revenind la Telekom România Mobile Communications, ei au avut o creştere de venituri din servicii de broadband mobil cu 6.4% faţă de T1 2015. Clienţii business au crescut cu 5.5% faţă de acea perioadă, iar traficul 4G a crescut de aproape 8 ori în intervalul ultimului an. Veniturile totale ale Telekom România Mobile au fost de 113 milioane de euro, iar veniturile din servicii aferente au fost de 77.1 milioane de euro, cu 1.9% în scădere faţă de T1 2015.
Numărul de clienţi 4G a crescut de 6 ori în T1 al acestui an faţă de cel trecut şi 93% dintre telefoanele mobile vândute de Telekom în ultimul trimestru au fost modele smartphone. Baza totală de clienţi, ce include şi Zapp a fost de 5.654 milioane, deci cu 4% mai puţin decât la finalul lunii martie în 2015. Clienţii postpaid reprezintă 29% din baza totală de clienţi.