Cine lucrează în corporaţie în această perioadă ştie că a fost stres mare în aprilie şi am tot auzit prieteni ai mei zicând de "quarter end". Ei bine da, s-a terminat primul trimestru şi ca atare vin rezultatele financiare, inclusiv pe plan local. Orange România şi-a anunţat rezultatele financiare pe trimestrul întâi al acestui an şi cifrele sună bine pentru operatorul portocaliu.
Compania a raportat 3.3 milioane de clienţi Orange 4G, în creştere cu 40% faţă de primul trimestru al anului trecut. O altă creştere este la nivel de trafic de date mobile, cu 85% faţă de primele 3 luni de anul trecut. În intervalul ianuarie - martie 2018, Orange România a avut o cifră de afaceri de 270 de milioane de euro, o creştere cu 11.1% faţă de aceeaşi perioadă din 2017.
La această creştere au contribuit în special evoluţia utilizării de date mobile, dar şi vânzările de terminale mobile şi serviciile convergente. Aflaţi că serviciile mobile, fixe şi TV ale companiei ajungeau la 10.449.000 de clienţi în această perioadă. Acoperirea reţelei 4G a ajuns la 93.4% din populaţia ţării. O bornă importantă a fost atinsă şi luna trecută, când Orange a inaugurat reţeaua 4G+, cu viteze de până la 500 Mbps şi disponibilă în 95 de oraşe din ţară.
Şi vânzările de telefoane performante şi dispozitive conectate arată bine, crescând cu 70% în primul trimestru faţă de anul trecut. La capitolul smart home, gadgeturile de gen s-au vândut de 5 ori mai bine în 2018 decât în 2017. La final de lună martie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit Orange Home TV avea 418.000 clienţi, cu 22% mai mult decât anul trecut, iar serviciile fixe broadband ajungeau la 210.000 abonaţi, o creştere cu 65% faţă de anul trecut.
Şi numărul de clienţi Orange Money (tranzacţii, plăţi facturi) a crescut, numărul său de utilizatori fiind de 94.000.