Dyson investeşte jumătate de miliard de lire sterline pentru a revoluţiona îngrijirea părului

898 ori
<b>Dyson investeşte jumătate de miliard de lire sterline pentru a revoluţiona îngrijirea părului</b>Dyson, gigantul din domeniul aspiratoarelor şi ventilatoarelor high end a anunţat investiţii importante pentru a deveni un reper în zona inovaţiilor în materie de îngrijire a părului. E vorba despre investiţii de jumătate de miliard de lire sterline

Dyson, gigantul din domeniul aspiratoarelor şi ventilatoarelor high end a anunţat investiţii importante pentru a deveni un reper în zona inovaţiilor în materie de îngrijire a părului. E vorba despre investiţii de jumătate de miliard de lire sterline pentru a stimula această evoluţie

Sunt în plan 20 de noi produse de beauty lansate în următorii 4 ani. Investiţia va implica deschiderea de noi laboratoare de cercetare, atât pentru a facilita înțelegerea mai bună a tipurilor de păr şi deteriorarea lor, dar şi pentru a stimula progresul tehnologie cu privire la produsele de îngrijire a părului. Dyson a publicat şi rezultatele unui studiu efectuat de companie cu privire la îngrijirea părului. A investigat diferitele tipuri de păr, obiceiurile de coafare lae oamenilor şi percepţiile lor cu privire la sănătatea părului. Cercetarea s-a desfăşurat pe 23 de pieţe şi a inclus 23.000 de oameni ca respondenţi.

Dyson

Conform studiului Dyson, 7 din 10 respondenţi spun că părul lor este deteriorat şi prezintă mătreaţă, iar căderea părului, dar şi părul cărunt sunt preocupări principale. În ciuda acestui lucru, 67% dintre respondenţi au menţionat că părul lor este sănătos, deşi este deteriorat. Există şi o percepţie interesantă cu privire la ceea ce lumea vede ca "aspect sănătos la părului", 36% descriind părul sănătos ca strălucitor, 29% că neted şi 26% drept "scalp sănătos".

8 din 10 persoane îşi spală părul în fiecare zi sau o dată la 2 zile, iar 6 din 10 consumatori şi-au schimbat obiceiurile de coafare acasă. 17% îşi coafează părul mai puţin şi folosind mai puţine produse pentru păr, 9%. Cel puţin 20% au revenit la rutinele lor de dinainte de pandemie, iar acest lucru continua să evolueze. 

Totul pornea cu 6 ani în urmă, când Dyson lansa uscătorul de păr Dyson Supersonic, are utiliza un flux de aer rapid, printr-o tehnologie de control inteligent al căldurii, pentru a usca rapid părul, fără a îi dăuna. Ulterior apărea o gamă de produse de styling gândite pentru stiluri de coafare pentru orice tip de păr

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×