Donaţiile clienţilor eMAG au oferit o şansă la educaţie pentru 4300 de elevi

932 ori
<b>Donaţiile clienţilor eMAG au oferit o şansă la educaţie pentru 4300 de elevi</b>Clienţii eMAG au donat în ultimii ani pentru ca elevii să poată merge la şcoală şi să aibă toate echipamentele necesare. Prin donaţiile clienţilor acestui retailer peste 4300 de elevi au participat la peste 80.000 de ore de educaţie remedială

Clienţii eMAG au donat în ultimii ani pentru ca elevii să poată merge la şcoală şi să aibă toate echipamentele necesare. Prin donaţiile clienţilor acestui retailer peste 4300 de elevi au participat la peste 80.000 de ore de educaţie remedială în cei 10 ani de existență a programului Nouă Ne Pasă.

Clienţii eMAG consideră că educaţia este cel mai important factor care contribuie la progresul ţării. Suntem într-o perioadă în care abandonul şcolar a atins cote alarmante, pe fondul provocărilor generate de pandemia Covid-19 şi de sărăcie. Mai ales în mediul rural resursele sunt cât se poate de limitate, iar sărăcia este un factor care frânează potenţialul celor mici.

Majoritatea elevilor care vin la centrele after school ale fundaţiei Nouă Ne Pasă provin din grupuri sociale dezavantajate, iar părinţii nu reuşesc să le ofere sprijinul necesar. Nouă Ne Pasă oferă o masă caldă şi implicare în diferite activităţi, cu un ritm adaptat nevoilor lor. Iniţiativele sunt menite să îi ajute să recupereze materia şi să le ofere motivaţia de care au nevoie pentru a continua şcoală. 

Peste 640 de profesori sunt implicaţi în programul Clasă care nu se lasă. Există 90 de centre de tip after school înscrise în programul Nouă Ne Pasă. Toţi elevii care au frecventat centrele after school în anul şcolar 2022-2023 au promovat anul şcolar şi au avut mai puţine absenţe decât în anul anterior. 

Puteţi contribui şi voi la acest proiect aici

 

-3% din preț pe QuickMobile.ro, cupon: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×