Contakt anunță un parteneriat cu Vox, pentru o diagnoză şi reparare mai eficientă a dispozitivelor Apple

1.954 ori
<b>Contakt anunță un parteneriat cu Vox, pentru o diagnoză şi reparare mai eficientă a dispozitivelor Apple</b>Retailerul Contakt ne informează astăzi cu privire la un nou parteneriat cu Vox, un longeviv Apple Premium Service Provider, iar colaborarea lor implica diagnoză şi repararea dispozitivelor Apple. În cadrul parteneriatului, Contakt va fi colector pentru

Retailerul Contakt ne informează astăzi cu privire la un nou parteneriat cu Vox, un longeviv Apple Premium Service Provider, iar colaborarea lor implica diagnoză şi repararea dispozitivelor Apple. În cadrul parteneriatului, Contakt va fi colector pentru telefoanele iPhone şi căştile AirPods pentru service-ul timişorean Vox. Detalii aveţi mai jos.

Serviciul de colectare este disponibil în prima fază în magazinul Hoco din ParkLake Bucureşti şi în locaţiile Contakt din centrul comercial Coresi Braşov şi Vivo! Cluj-Napoca. În 2021 programul va fi extins la nivel naţional, în toate cele peste 200 de locaţii contakt din Bucureşti şi 36 de judeţe. Parteneriatul da naştere unor pachete care vor aduce utilizatorilor servicii premium ce includ testarea dispozitivului, diagnoza, curăţarea şi dezinfectarea UV, dar şi transportul în siguranţă către service-ul timişorean şi locațiile Contakt.

Odată ajuns la service-ul Vox, un reprezentant va contacta telefonic proprietarul pentru a-i comunica problema existenţa şi dacă implica anumite costuri de reparare suplimentare. La final dispozitivul va fi trimis înapoi în locaţia de unde acesta a fost ridicat. Transportul se realizează în ambalaje speciale, care includ cutii destinate unui transport în siguranţă. Atunci and predaţi dispozitivele la locaţiile colectoare trebuie să vă asiguraţi că faceţi următorii paşi:

  • îndepărtaţi husa şi folia de proitectie
  • faceţi backup de date
  • dezactivaţi codul de acces al telefonului sau resetaţi telefonul şi dezactivaţi iCloud

Ulterior în locaţiile Contakt veţi completa o fişă de colectare cu descrierea problemei întâmpinate, care se va împacheta alături de dispozitiv. Ele vor fi trimise la service-ul Vox. Estimările arată că timpul mediu de remediere a unui defect este de 7-10 zile lucrătoare, dar asta depinde şi de problema respectivă. Datele Vox arată că defectele cel mai des întâlnite sunt cele mecanice, apoi cele provocate de contactul cu lichide şi apoi problemele de ecran.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×