Analiză eMAG: cum se comportă clientul din România de sărbători faţă de cel din Bulgaria, Ungaria

1.914 ori
<b>Analiză eMAG: cum se comportă clientul din România de sărbători faţă de cel din Bulgaria, Ungaria</b>Acum că a trecut şi mini vacanţă de 24 ianuarie putem spune că am ieşit cu siguranţă din perioada sărbătorilor de iarnă. E momentul retrospectivei şi recapitulării, iar eMAG ne oferă profilul cumpărătorului din România, Bulgaria şi Ungaria

Acum că a trecut şi mini vacanţă de 24 ianuarie putem spune că am ieşit cu siguranţă din perioada sărbătorilor de iarnă. E momentul retrospectivei şi recapitulării, iar eMAG ne oferă profilul cumpărătorului din România, Bulgaria şi Ungaria, cu accentul pe intervalul sărbătorilor de iarnă. Aflăm că aceşti clienţi au profitat de oferte inclusiv în pauzele de la serviciu pentru a îşi comanda produse de sărbători online. 

Consumatorii aleg soluţii care le oferă mobilitate şi libertatea de a îşi planifica timpul aşa cum doresc, conform analizei eMAG. Vorbim aici despre cumpărături de pe orice dispozitiv până la livrarea în proximitatea locuinţei sau biroului. eMAG a făcut analiza pe cei peste 8 milioane de clienţi pe care îi are în regiune, după încheierea sezonului de shopping de iarnă. 

Clienţii platformei din România, Ungaria, Bulgaria au preferat să plaseze comenzi în special de pe telefonul mobil, iar cele mai multe cumpărături s-au făcut între orele 10:00 şi 15:00. 78% dintre clienţii din România, 61% dintre cei din Ungaria şi 72% dintre bulgari au comandat de pe telefon, ceea ce le permite să plaseze comenzi oricând au momente libere. 

Se pare şi că bulgarii au fost cei mai grăbiţi cu aceste cumpărături de sărbători, cele mai multe comenzi fiind făcute pe 6 decembrie. În Ungaria a fost 12 decembrie, iar în România s-au făcut mai târziu comenzile, clienţii bazându-se pe livrarea rapidă prin abonamentul Genius şi oferte exclusive. Clienţii au optat atât pentru cumpărături din oferta eMAG, cât şi a sellerilor din Marketplace, iar 22.000 de selleri care vând pe eMAG au înregistrat comenzi în luna decembrie în cel puţin una dintre 3 ţări.

Peste 2200 dintre aceşti selleri au avut comenzi şi dintr-o altă ţară decât cea de rezidenţa. În plus, peste 220.000 de comenzi din oferta sellerilor s-au livrat direct de eMAG, direct din hubul logistic de la Joita. 

Iată şi top 10 cele mai comandate categorii de produse în decembrie 2022 pe eMAG:

eMAG

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×