Pe 7 iunie scriam că Allview intra în programul Rabla Pentru Electrocasnice prin magazinele partenere, iar azi avem şi primele cifre rezultate în urma acestei campanii. Până acum s-au desfăşurat 3 etape ale programului, care au avut bugetul epuizat rapid. Programul Rabla le oferă participanţilor vouchere de sute de lei, stimulând astfel înlocuirea unor electrocasnice vechi cu unele noi şi mai eficiente la nivel de consum.
Voucherele ajung de la 250 de lei pentru maşini de spălat rufe cu nouă clasă energetică B la 500 lei pentru laptopuri sau uscătoare de rufe cu eficienţa energetică A++. În ce priveşte brandul Allview, deţinut de Visual Fan SRL SA, cu această ocazie a primit o confirmare a popularităţii sale. 20% dintre voucherele solicitate la categoria televizoare din cadrul programului naţional "Rabla pentru electronice" au fost folosite pentru achiziţionarea unui dispozitive Smart din portofoliul companiei.
Preferinţele cumpărătorilor s-au îndreptat spre smart TV-urile gamei ePlay, cu rezoluţii de la HD la 4K, ceea ce indică un interes crescut pentru a adopta noi tehnologii, la un raport calitate-pret cât mai bun. Administraţia Fondului Naţional de Mediu, care a gestionat programul de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate a condiţionat acordarea de vouchere pentru televizoare (în valoare de 400 de lei) doar de achiziţionarea unui dispozitiv având cel puţin noua clasă energetică E.
Smart TV-urile Allview se califică în această categorie, fiind aliniate celor mai noi cerinţe. Allview activează pe piaţa smart TV din a doua jumătate a lui 2018, iar în 2019 a devenit una dintre primele companii din Europa care a încheiat un parteneriat direct cu Google pentru Android TV. În 2020 devenea primul brand local care a adoptat şi democratizat tehnologia Quantum Dot.
În prima parte a lui 2021 a lansat gama de smart TV-uri Allview ePlay7100 şi a pornit o nouă etapa pentru produsele sale, prin integrarea tehnologiei Touchless.