My 2 Cents: Rebranduiţi, rebranduiţi, rebranduiţi!

377 ori
<b>My 2 Cents: Rebranduiţi, rebranduiţi, rebranduiţi!</b>Cel mai probabil cu scopul de a economisi bani, cei de la BlackBerry au decis ca noul lor smartphone cu Android să fie doar un rebranding pentru Alcatel Idol 4. Noul telefon aduce doar câteva modificări la capitolul software, dar în mare parte avem

Nu mai înţeleg nimic! Ideea de blazon, de brand şi de "made în cutare ţara" s-a dus pe apa sâmbetei de la o vreme. Mai nou am văzut un BlackBerry care e un Alcatel rebranduit, care e de fapt produs de TCL, care nu m-ar mira să îl producă de fapt la Foxconn. HP îşi rebranduia la un moment dat tablete de la Huawei şi lista companiilor cu această abordare e foarte lungă...

BlackBerry e un caz aparte pentru că e un brand premium, un brand canadian, care se mândreşte mult cu securitatea sa şi serviciile sale. Cum stă publicul cu încrederea într-un produs venit pe filieră francezo-chineza? Şi cum rămâne cu originalitatea şi produsele noi? Sper că Nokia să nu aibă aceeaşi abordare cu modelele Sharp, deşi se cam anunţa asta. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×