Nu e de mirare că Vodafone România a tot făcut teste asupra reţelei sale 4G şi 4G+, pregătindu-se pentru intrarea pe piaţa TV şi streamingul de seriale ce avea să urmeze. Toate aceste pregătiri s-au materializat în acest final de săptămână, când operatorul cel roşu a anunţat intrarea pe piaţa TV şi un parteneriat cu Netflix.
Deşi Vodafone este al doilea operator pe piaţa locală, ca număr de clienţi era şi singura companie de profil care nu avea o prezenţă clară în zona TV. Se speculase o posibilă achiziţie UPC de ani buni, dar nu s-a concretizat. În fine, azi se petrece şi intrarea pe piaţa TV, prin lansarea aplicaţiei 4GTV+, dar şi prin parteneriatul cu Netflix, care le aduce clienţilor acces gratuit 3 luni la serviciul american de streaming de filme şi seriale.
Lansarea vine în contextul în care tot mai mulţi tineri consumă video pe mobil în ţara noastră, iar anunţul a venit la conferinţa Webstock, unde a fost prezent CEO-ul Vodafone România, Ravinder Takkar. Aplicaţia 4GTV+ oferă clienţilor acces până la 72 de ore în urmă pentru conţinutul transmis de posturile TV oferite în această soluţie, printr-un soi de funcţie DVR dacă vreţi.
După cele 3 luni de gratuitate Netflix, serviciul poate fi achiziţionat de la Vodafone şi plătit odată cu factura lunară. Vodafone făcea primii paşi în zona TV, prin lansarea aplicaţiei mobile 4G TV in iulie şi oferind acces la 20 de posturi TV live atunci, dar şi filme. Aplicaţia agrega şi conţinuturi de la HBO şi Zonga, iar acum evoluează, prin noi surse de conţinuturi.
Puteți descărca aplicația 4GTV+ de mai jos: