Xiaomi lansează service-ul Door2Door şi extinde garanţia produselor în această perioadă de auto izolare

1.384 ori
<b>Xiaomi lansează service-ul Door2Door şi extinde garanţia produselor în această perioadă de auto izolare</b>Xiaomi a anunţat astăzi o serie de măsuri în contextul pandemiei Covid-19 şi al auto izolării persoanelor la domiciliu. E vorba despre extinderea garanţiei produselor, dar şi despre strategia Door2Door. Proiectul este implementat alături

Xiaomi a anunţat astăzi o serie de măsuri în contextul pandemiei Covid-19 şi al auto izolării persoanelor la domiciliu. E vorba despre extinderea garanţiei produselor, dar şi despre strategia Door2Door. Proiectul este implementat alături de ESD şi este detaliat mai jos.

Compania chineză alături de ESD, service acreditat Xiaomi vor porni strategia Door2Door, prin care utilizatorii îşi pot repara produsele printr-o procedură simplă şi sigură. Vor putea chema curierii pe baza unui link de selfawb de aici. E vorba despre Fan Courier, iar apoi produsele vor fi preluate de service, dezinfectate UV şi cu alcool, atât la venire, cât şi la plecare. Ulterior produsele vor fi reparate şi trimise înapoi la utilizator. În plus, Xiaomi extinde garanţia telefoanelor mobile pe care le vinde în România cu 3 luni.

Aflaţi că telefoanele Xiaomi cu garanţie ce expiră între 15 martie 2020 şi 15 aprilie 2020 vor avea o prelungire unică a garanţiei cu 3 luni gratuit. Aceasta expiră automat la 15 iulie 2020, respectiv la 3 luni după expirarea garanţiei legale a produsului, în funcţie de data achiziţiei. Xiaomi nu este singura cu măsuri de gen, companii ca Samsung şi Huawei oferind servicii similare de reparaţie, dar şi service de la distanţă prin soluţii remote.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×