Xiaomi nu a avut un 2021 chiar excelent, între lipsa de componente şi canibalizarea sumedeniei de produse cu branduri ca POCO şi Redmi. Ei bine 2022 începe să arate bine şi aflăm că Xiaomi a depăşit Apple în Europa, devenind al doilea cel mai popular brand smartphone pe "Bătrânul Continent".
Xiaomi Corporation şi-a publicat rezultatele financiare trimestriale şi a dezvăluit cota sa de piaţă pentru trimestrul 2 din 2022. În intervalul aprilie - iunie 2022 a ajuns la o cotă de piaţă de 21.7% pentru livrările smartphone din Europa, plasându-se pe locul 2, în spatele Samsung şi în fața Apple. La nivel global Xiaomi este acum în top 3 pe 55 de pieţe şi în top 6 pe 67 de pieţe, strict la capitolul smartphone.
Xiaomi a înregistrat şi creşteri faţă de trimestrul anterior în Orientul Mijlociu, Europa, America Latină, Asia de Sud Est şi Africa. În ce priveşte zona de venituri, Xiaomi îşi generează 48.4% din influxul de venit din surse externe Chinei. Trimestrul 2 din 2022 i-a adus 4.95 miliarde de dolari. Xiaomi a intrat în august 2022 şi în lista Fortune Global 500, a celor 500 cele mai valoroase branduri, pe locul 266. A crescut cu 72 de locuri faţă de anul 2021.
Ce e drept după anunţul parteneriatului strategic cu Leica din mai, profilul companiei a început să crească. A venit apoi debutul lui Xiaomi 12S Ultra https://www.mobilissimo.ro/unboxing-telefoane/xiaomi-12s-ultra-unboxing , primul telefon mainstream cu senzor de 1 inch, dar unul care a rămas doar în China. Recent a debutat şi pliabilul Xiaomi Mix Fold 2 https://www.mobilissimo.ro/stiri-telefoane/xiaomi-mix-fold-2-a-sosit şi acum tot apar scăpări pentru Xiaomi 12T Pro şi camera sa de 200 de megapixeli.