Zilele trecute aflăm că eficienţa scăzută de producţie a panourilor OLED pentru iPhone 8 e o problemă serioasă. Informaţia venea de la un oficial Foxconn, care scria că sunt multe rate-uri în producţia ecranelor pentru viitorul flagship Apple. Azi descoperim că au început să fie luate măsuri, dar pretul flagship-ului tot va avea de suferit.
Spre exemplu Samsung Display a upgradat 7 linii de producţie OLED speciale pentru smartphone-uri. Cât despre oficialul Foxconn, Luo Zhongsheng este numele său şi este doar unul dintre angajaţii Foxconn care au postat diferite idei şi opinii pe Weibo despre producţia panourilor de ecran pentru iPhone 8. Zuo a postat pe Weibo faptul că designul lui iPhone 8 e cel care ridică probleme cu prelucrarea panourilor OLED.
Panoul ocupă toată zona frontală a terminalului şi are un decupaj sus pentru a face loc camerei frontale, senzorilor şi difuzorului pentru convorbiri. Oficialul şi-a şters între timp postarea, dar consideră că Samsung ar trebui să atingă o producţie cu succes de aproximativ 60%. Capacitatea maximă ar fi de 105.000 de panouri pe lună în acest moment, iar în 2018 s-ar putea ajunge la 79 de milioane de panouri pe an.
Rezultatul este sub estimările de cel puţin 200 de milioane de unităţi iPhone vândute în perioada următoare. Dificultăţile de producţie ar trebui să aducă un preţ de 1000, poate chiar peste 1100 de dolari pentru noul iPhone. Cred că Samsung şi Foxconn ar trebui să se concentreze mai mult pe creşterea eficienţei de producţie totuşi, decât pe cantitate.