În lumea smartphone atacurile dintre companii nu mai reprezintă ceva neobișnuit și după câte am văzut acestea se atacă prin diferite forme de trollaj uneori. Dacă spre sfârșitul anului trecut descopeream o reclamă marca Samsung în care sud-coreenii își promovau phablet-ul Note 8 prin comparații subtile cu iPhone-ul, iată că acum Huawei apare în scenă și decide să împuște doi iepuri dintr-o lovitură.
Aflăm că în aceste zile cei de la Huawei au parcat camioane cu panouri publicitare asociate lansării lui P20 și P20 Pro chiar în fața magazinelor Apple și Samsung din UK. Vrând, nevrând toți trecătorii au avut privirea furată de uriașele bannere publicitare care ofereau și un fel de îndemn pentru clienții ce aveau de gând să calce pragurile magazinelor de lângă, acela fiind de a nu se grăbi și aștepta în schimb lansarea lui P20.
Mai presus de atât, Huawei a trecut și la pictat trotuarele din zonele aglomerate cu graffitti prin care anunță lansarea seriei P20 programată pentru 27 martie. Toate aceste campanii de marketing agresive vin la scurt timp de la aflarea veștii că lanțul de magazine american Best Buy a luat decizia de a nu mai comercializa produsele Huawei în SUA. Nici operatorii nu vor face asta și pare că Huawei își concentrează atenția pe plan european.