TikTok își dorește să stimuleze creatorii de conținut să fie mai activi pe platforma sa și va lansa un program de monetizare numit Creator Rewards. Acesta va folosi 4 metrici cheie pentru a stabili cât sunt plătiți creatorii, inclusiv "valoarea căutării".
Se pare că TikTok vrea să-și transforme tot mai mult aplicația într-un fel de motor de căutare. Creatorii vor fi plătiți în funcție de cât de "căutabil" este conținutul lor. Este versiunea TikTok de SEO și implică o serie de cuvinte cheie și subiecte fierbinți ale momentului. TikTok încurajează oamenii creativi să folosească un nou instrument cunoscut drept Creator Search Insights, pentru a vedea ce căutări sunt în tendințe.
Apoi mai există și ideea de a crea videoclipuri care să răspundă nevoilor din zona de afaceri. Cineva poate căuta "cel mai bun magazin de reparat aspiratoare robot" într-un anumit oraș, să nu găsească ceea ce vrea și să iasă de pe TikTok și să treacă pe Google. Practic, asta vrea TikTok, să aibă videoclipuri cu răspuns la orice tip de întrebare și să le monetizeze. Căutările pe TikTok ca motor de căutare nu sunt ceva nou: un studiu Adobe din ianuarie arată că 2 din 5 utilizatori din SUA folosesc aplicația fix pentru asta.
Alte metrici după care creatorii vor fi plătiți sunt: originalitatea, durata redării și angajamentul cu publicul. Programul va lua locul altei inițiative care avea un buget de 1 miliard de dolari și se va axa pe videoclipuri mai lungi de 1 minut. Pentru a te înscrie în program trebuie să ai minim 18 ani, să ai minim 10.000 de urmăritori și minim 100.000 de vizualizări în ultimele 30 de zile.