În vreme ce încercam să ne clătim gustul amar din gura după invazia fenomenului KFC "Chizza" în social media, KFC tocmai a obţinut un parteneriat cu Huawei. Cele două companii au realizat un telefon împreună şi el va debuta în China.
Ştiu că şi Pepsi a încercat la un moment dat marea cu degetul, realizând un branding pentru un telefon Android, care a fost imediat uitat. Acum Huawei produce terminale mobile cu logo-ul KFC, cu faţa colonelului Sanders gravată şi anul 1987 imprimat de asemenea (anul debutului KFC în China). E vorba despre un handset de culoare roşie, amintind de iPhone 7 RED, dar fiind mai degrabă de roşul logo-ului KFC.
Telefonul puiului prăjit se vinde de pe 13 iulie, doar prin retailerul Tmall şi doar sub forma a 5000 de unităţi. E vorba despre un smartphone Android cu ecran de 5 inch care aniversează 30 de ani de prezenţă KFC în China. Restaurantul era fondat în 1930, devenea franciză în 1952 şi lua globul cu asalt, în stil McDonald's. Acum lanţul fast food are peste 5000 de restaurante în China, fiind de altfel cel mai mare de genul din această ţară.
În mod interesant Huawei lua naştere tot în 1987. În fine, pentru cei interesaţi şi pentru fanii KFC un telefon de genul costă 160 de dolari şi e vorba aici despre modelul Huawei Enjoy 7. El vine cu 3 GB RAM, 32 GB stocare, scanner de amprente şi probabil cu o atracţie nepământeană pentru grăsimea de pui pe carcasă.