Strategia Telekom pentru exit-ul rapid din România implică împărțirea business-ului în 3; Iată pe mâna cui ajunge fiecare segment în parte

903 ori
<b>Strategia Telekom pentru exit-ul rapid din România implică împărțirea business-ului în 3; Iată pe mâna cui ajunge fiecare segment în parte</b>Aproape de finalul lunii mai apărea online și vestea că zilele Telekom în România ar fi numărate, urmând ca la o lună distanță să aflăm că operatorul e cu un pas mai aproape de acest exit odată cu scăparea de datoriile

Aproape de finalul lunii mai apărea online și vestea că zilele Telekom în România ar fi numărate, urmând ca la o lună distanță să aflăm că operatorul e cu un pas mai aproape de acest exit odată cu scăparea de datoriile adunate de-a lungul anilor. Se vehicula o împărțire a business-urilor încă pe pe atunci, iar astăzi această abordare a situației este confirmată de către cei de la economica.net

Potrivit unor surse, negocierile pentru vânzarea Telekom România se află într-un stadiu foarte avansat și se dorește ca finalizarea tranzacțiilor din România să aibă loc în maxim 3-4 luni. Aflăm că exit-ul operatorului cuprinde următoarele tranzacții:

  • vânzarea segmentului de televiziune către RCS&RDS
  • vânzarea segmentului de telefonie mobilă către Orange
  • vânzarea rețelei fixe și a celei de internet către Spas Roussev (reprezentat al unui fond de investiții rusesc)

Germanii grăbesc acest exit de la noi din țară și aflăm că aceștia doresc obținerea a 1 miliard de euro pe acțiunile deținute. Pe de altă parte, statul român afimă că nemții vor obține în jur de 400 milioane euro, sumă ce depinde de capitalizare și acțiuni deținute. Aparent, reușita acestei tranzacții depinde de felul în care germanii vor reuși sau nu să șteargă datoriile grupului elen OTE (fost proprietar al companiei) către statul român.

Telekom ar fi solicitat statului român să considere majorările succesive de capital operate de compania germană la Telekom România drept o rambursare a datoriilor adunate. Prin toamnă ar trebui să se finalizeze ieșirea din România a operatorului și de această dată nu va mai avea loc un rebranding precum s-a întâmplat anterior când Cosmote a trecut la denumirea Telekom. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×