Șeful de marketing de la Apple, Phil Schiller a fost înlocuit; Iată momente cheie din cariera sa

1.387 ori
<b>Șeful de marketing de la Apple, Phil Schiller a fost înlocuit; Iată momente cheie din cariera sa</b>Phil Schiller, șeful de marketing de la Apple e o prezență comună pe scenă la evenimentele companiei din Cupertino. Pe viitor am putea să nu îl mai vedem ținând discursuri, pentru că oficialul s-a retras din funcție

Phil Schiller, șeful de marketing de la Apple e o prezență comună pe scenă la evenimentele companiei din Cupertino. Pe viitor am putea să nu îl mai vedem ținând discursuri, pentru că oficialul s-a retras din funcție și a primit un post cu atribuții restrânse în cadrul companiei. Detalii despre schimbarea de organigrama Apple aflați mai jos, plus momente cheie din cariera sa.

Schiller, în vârstă de 60 de ani face această trecere pentru a petrece mai mult timp cu familia și a se dedica unor proiecte personale. El va fi înlocuit de Greg Joswiak, care va prelua rolul de șef de marketing. De fapt funcția lui Schiller este de Senior Vice President of Worldwide Marketing, care ajunge la Joswiak.

Phil se alătura firmei din Cupertino în 1987, iar în 1993 a părăsit gigantul pentru a se alătura celor de la FirePower Systems. În 1995 a avut loc o mutare la Macromedia. În 1997 el revenea la Apple. Ei bine, odată cu decizia de a renunța la postul de marketing, Phil Schiller devine un  "Apple Fellow", funcție din care se va ocupa de App Store și Apple Events.

Va rămâne în subordinea directă a CEO-ului Tim Cook. Phil a fost autorul unor momente memorabile, precum cel din 2007, când a fost sunat de Steve Jobs la un apel demo al primului iPhone, în direct, pe scenă. Ultimul mare proiect al lui Schiller a fost evenimentul virtual Apple WWDC 2020, care a primit aprecieri din partea presei și dezvoltatorilor, fiind dinamic, animat și imersiv.

Schiller a prezentat și iPhone 3GS în 2009 în locul lui Jobs, care se afla în concediu medical. S-a ocupat de marketing și pentru produse ca iMac, MacBook Macbook Pro, iPod și macOS. Același om de bază ar fi fost responsabil și cu ideea mecanismului navigațional click wheel de pe iPod. Marea provocare pică acum pe umerii lui Joswiak, care va trebui să se ocupe de marketing pentru cele 4 modele iPhone 12 și lineup-ul de toamnă Apple fix în anul provocării Covid-19.  

-3% din preț pe QuickMobile.ro, cupon: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×