În vreme ce utilizatorii care au achiziționat phablet-ul Samsung Galaxy Note 7 direct prin intermediul operatorilor de telefonie au returnat produsul direct la magazinul cu pricina, cei care au optat să comande dispozitivul direct de pe site-ul Samsung au avut de-a face cu un proces de returnare mai diferit. Vedem astăzi un clip video cu pachetul necesar pentru returnare ce a fost primit de către un utilizator.
Ei bine, pachetul cu pricina conține nici mai mult nici mai puțin de 4 cutii de diferite mărimi, una dintre acestea fiind ignifugă oferind și izolare termică pentru situația în care produsul ia foc pe parcursul transportului - evitându-se astfel daunele asupra celorlalte pachete din mașina curierului spre exemplu.
Avem o pungă specială anti-statică, un manual de utilizare ce ne prezintă modalitatea în care va trebui ambalat produsul, dar și o pereche de mânuși speciale de protecție. Desigur, toate aceste măsuri luate de către Samsung contribuie la costuri uriașe pe care compania le suportă odată cu renunțarea la producție și la vânzarea propriu-zisă a terminalului Note 7.